Ейй, браво за избора, за ежедневка не знам дали става, ама е хубава! Май малко завиждам...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Почна се!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеЕйй, браво за избора, за ежедневка не знам дали става, ама е хубава! Май малко завиждам...
Най-идиотското на тая кола е, че както всяка друга Тойота е пълна скука!
Много трудно и рядко се троши!
Много безаварийни, Бебок!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСтава-става!
Най-идиотското на тая кола е, че както всяка друга Тойота е пълна скука!
Много трудно и рядко се троши!
Много безаварийни, Бебок!
Comment
-
Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщениеми, даже си я паркирах че трябваше да се махне от пътя .. но се подпира на колекторите и ги чупи като се въртиСтига бе, ти да нямаш шпер? Щото ако е паднала изцяло, диференциала ще върти само свободният фланец.
Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Ами написал си го!
Държала е контра в колектора и за това го е потрошила.
Шпера ти е бил колектораНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
какво направи пак бре Криско мен редовно ми се развиваха болтовете на полуоската от към скоростната кутия и накрая с лепило за резби се реши проблема дори последния пат като се отвиха и падна полуоската се връщах от Варна както и да е ако ти се е откачила полуоската няма как да мръднеш и милиметър както каза Боби ти да нямаш шпер аз просто друго обяснение нямам или да не са правили заварки вътре в кутията....
Между другото винаги като съм тръгвал с гуми винаги остават 2 следи пробвал съм 10тики хиляди пъти и се си мисля че има нещо като полушпер но като ми падне полуоската и немога да мръдна защо......
А криско полуоската я слагаш по следния начин махаш джантата от болната страна сваляш всички болтове почистваш ги с обезмаслител или бензин или каквото имаш под ръка нагласяш полуоската на мястото намазваш с лепило за резби само резбата (една капка стига) и завиваш и така всички 6 болта трябва ти само крик ключ за болтовете на джантите шестограм (не помня кои номер ма имам 3 такиз) лепило за резби и почистващ препарат аре деистваи тва може и най босия да го направи но все пак ако се затрудниш ще доида да ти закача полуоската
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАми написал си го!
Държала е контра в колектора и за това го е потрошила.
Шпера ти е бил колекторапонеже ако се откачи от колелото и увисне пада на асвалта и май хич няма да докосне колектора
Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщениекакво направи пак бре Криско мен редовно ми се развиваха болтовете на полуоската от към скоростната кутия и накрая с лепило за резби се реши проблема дори последния пат като се отвиха и падна полуоската се връщах от Варна както и да е ако ти се е откачила полуоската няма как да мръднеш и милиметър както каза Боби ти да нямаш шпер аз просто друго обяснение нямам или да не са правили заварки вътре в кутията....
Между другото винаги като съм тръгвал с гуми винаги остават 2 следи пробвал съм 10тики хиляди пъти и се си мисля че има нещо като полушпер но като ми падне полуоската и немога да мръдна защо......
А криско полуоската я слагаш по следния начин махаш джантата от болната страна сваляш всички болтове почистваш ги с обезмаслител или бензин или каквото имаш под ръка нагласяш полуоската на мястото намазваш с лепило за резби само резбата (една капка стига) и завиваш и така всички 6 болта трябва ти само крик ключ за болтовете на джантите шестограм (не помня кои номер ма имам 3 такиз) лепило за резби и почистващ препарат аре деистваи тва може и най босия да го направи но все пак ако се затрудниш ще доида да ти закача полуоската
---------- Post added at 21:56 ---------- Previous post was at 21:53 ----------
Абе дърт пак си без очила и трезвен полуоската се е откачила от кутията и е паднала на колекторите демек се е държала на колелото самопонеже ако се откачи от колелото и увисне пада на асвалта и май хич няма да докосне колектора
, ама след няколко дена ще се оправя.
Аз верно разбрах, че се е откачила от към колелото и за това ръся простотии.
За другото си взимам забележка!Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 11:10.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
А ти като старши скрапер имаш ли си на представа или поне някво обяснение защо ми се връткат двете колела заедно!!!
Съжалявам за остаклението ти незнаех
---------- Post added at 22:36 ---------- Previous post was at 22:35 ----------
сега вече си само чичка със шкембенцеАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Единственото обяснение е блокиране на някой чарк.
Поне разумно.
Предполагам, че говорим за нормално предно предаване.
Как се държи в завой?На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment